zondag 15 oktober 2017

Prachtig Kinderdijk.....


We hadden ons voorgenomen om het hele weekend lekker te gaan genieten van het mooie nazomerweer. Vandaag ging de reis naar Kinderdijk. Voor zover ik me kan herinneren ben ik daar nog nooit geweest. Met die mooie molens wilde wij heel graag de zonsopkomst zien en fotograferen.
Om kwart over zes dus afgesproken bij José. Het was rustig op de weg dus we konden lekker doorrijden. Ook dat is een voordeel van vroeg opstaan.

De komende plaatjes laten zien wat wij beleefd hebben. Het was echt prachtig!!
















Windstil prachtig weer...Wat kan je je nog meer wensen.




Wat vogels betreft...eerlijk gezegd hebben we naar niet eens echt op gelet. Onze aandacht werd opgeslokt door de mooie vergezichten. Wel zagen we een torenvalk bidden

Torenvalk  (Common Kestrel) ( Falco tinnunculus)


En ook nog een mooie Ooievaar.

Ooievaar (White Stork) (Ciconia ciconia)
We hebben dus weer ontzettend veel moois gezien dit weekend. En ik heb weer een voor mij nieuw stukje van Nederland ontdekt.

1 opmerking:

  1. Wauw, wat een mooie foto's met die spiegelingen. Je had hier ook wel de perfecte omstandigheden voor, geen wind en een mooie zonsopkomst. Prachtige sfeerplaten
    groetjes Ghita

    BeantwoordenVerwijderen