zaterdag 6 december 2014

Een vos en mooie doorkijkjes in de AWD

Ook de late herfst heeft mooie kleuren
Vandaag maar weer eens naar de Amsterdamse Waterleiding Duinen geweest. Het was lekker weer, over het algemeen zonnig en een graad of 9. José had andere plannen dus ik ben maar alleen gegaan.  Het was heel rustig qua vogels. De enige vogel die ik vast kon leggen was een zanglijster.
Zanglijster

Maar om het goed te maken kreeg ik nog wel een vosje in beeld.


 Hij of zij lag lekker te genieten van het zonnetje en vond de aandacht wel best.

Verder waren er vandaag echt veel mooie doorkijkjes. Het was heel rustig weer dus er waren mooie weerspiegelingen te zien.









Het was weer een topdag. Nog 2 weken en dan hebben we de kortste dag alweer en kunnen we weer gaan aftellen naar het in mijn ogen mooiste seizoen, de lente.
Maar eerlijk is eerlijk. Alle seizoenen zijn mooi om te fotograferen.

1 opmerking:

  1. Mooie serie, ik heb gisteren ook genoten van een middagje AWD, inderdaad, de weerspiegelingen waren adembenemend. Ook ik kon de vogels niet zo goed fotograferen ( hoorde ze wel maar ze waren te druk in de weer), gelukkig werkten de watervogels wel mee.
    groetjes Ghita

    BeantwoordenVerwijderen